close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רשת יתושים

מערכת שורשיד חשוון, תשפב20/10/2021

ניתן להתאים רשת יתושים לכל חלון ודלת. ישנם סוגים רבים של פתרונות אשר יתאימו לכל בית

תגיות:
צילום: freepik
אין מי
צילום: freepik
שלא מכיר את התחושה המעיקה, בעיקר בלילות קיץ חמים, של יתושה שמזמזמת ממש ליד האוזן ונעלמת בדיוק כשכמעט ומצליחים להגיע אליה. המשמעות של הפספוס לרוב תתגלה בבוקר בצורה של כמה עקיצות חדשות ומגרדות.

ישנם פתרונות שונים לבעיית כניסת היתושים לבית, כגון תכשירים למיניהם או מכשירים חשמליים אך פתרונות אלו נותנים מענה חלקי וזאת רק לאחר שהיתושים כבר נכנסו לתוך הבית. ניתן לפתור את הבעיה מהשורש ולמנוע מהיתושים להיכנס לבית על ידי התקנת רשת יתושים על החלונות והדלתות של הבית (במידה ומדובר בבית קרקע). הפתרון הזה מגן על כל מי שנמצא בבית ובכל חדרי הבית, שלא כמו פתרונות התכשירים והמכשירים החשמליים אשר נותנים מענה חלקי ומקומי בלבד.

ניתן להתאים רשת יתושים לכל חלון ודלת. ישנם סוגים רבים של פתרונות אשר יתאימו לכל בית.

סוגי פתרונות רשת יתושים לחלונות ולדלתות
• רשת נשלפת - רשת נגד יתושים המתאימה בעיקר לחלונות עם פתיחה מהצד. קיבוע המסגרת של הרשת הנשלפת ייעשה ללא ברגים, אלא על-ידי מערכת קפיצית אשר מחזיקה אותה בלחץ. דבר זה ההופך אותה לאידיאלית לדירות שכורות מכיוון שלא קודחים בקיר וניתן להסיר אותה בקלות בסיום חוזה השכירות. ניתן להתאים את הרשת לכל גודל של חלון כולל לחלונות השירותים והמקלחת.
• רשת לחלון הזזה - הרשת לרוב תותקן בין החלון לבין התריס. הרשת נעה על גבי מסילה כמו החלון עצמו וניתן לפתוח אותה לגמרי. מרכיבים את הרשת יתושים על גבי מסגרת אלומיניום ובתוספת "מברשות" לאיטום מושלם של החלון. הרשת ניתנת לשליפה בקלות לצורך ניקיון.
• רשת גלילה - רשת הנגללת אל תוך תיבה המקובעת בחלקו העליון של החלון. ברשת גלילה נגד יתושים נוכל בתנועת משיכה אחת לכסות את החלון ברשת נגד יתושים או להסיר אותה בעת הצורך. הרשת עוברת בתוך מסילות בצידי החלון היוצרות איטום מוחלט. רשת גלילה מתאימה במיוחד לחדרי הממ"ד בהם אין אפשרות לקדוח בחלונות.
• רשת קבועה - רשת יתושים אשר מקובעת לחלון ואינה ניתנת לפתיחה. פתרון זה מתאים מאוד לחלונות קטנים שרוב הזמן נשארים פתוחים לצורך אוורור, כמו למשל, החלונות בחדרי השירותים והמקלחת. יש כיום רשתות קבועות המוחזקות בלחץ על-ידי מנגנון קפיצי. רשתות אלו ניתנות לשליפה לשם ניקיון.
• דלת רשת - דלת נוספת לדלת של הבית אשר מאפשרת לכם להשאיר את דלת היציאה לגינה פתוחה כדי ליהנות מהשמש ומהבריזה ובה בעת להשאיר את דלת הרשת סגורה כדי למנוע מחרקים מעופפים להיכנס אל תוך הבית. הרשת מורכבת על מסגרת אשר בדרך כלל עשויה מאלומיניום ומותקנת באמצעות צירים המקבילים לדלת הבית.
• רשת אקורדיון - רשת דומה לדלת הזזה אשר נעה על מסילה. הרשת בעלת מנגנון המאפשר לה להתכווץ בפינה וכך לתפוס פחות מקום ולכן מתאימה בעיקר לדלתות קטנות ולמקומות צרים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה